Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J98i17ř84í 17A47l98e45x71a

22. 5. 2019 15:09

Nazýváte li mne hlupcem, je to po přečtení Vašeho ehm... článku pocta.

Inu, nápodobně, soudruhu.

1 2
možnosti

Co bylo bylo, to je minulost a prostě nejde změnit.

Co se děje nyní, nemá obdoby. Abych se přiznal, s hnutím, nebo jak to nazvat milionchvilek nějak až tak nesympatizuji. Ale pokud jde o stejný zájem, nemám problém je podořit.

A tím stejným zájmem je osoba premiéra, jeho trestní stíhání a chtě nechtě možnost ovlivňovat orgány činné v trestním řízení. Já nevím, zda to dělá nebo ne. Ale ta možnost tady prostě je a případy ovlivˇ%nování už se staly, tak že nejsem tak najivní abych si myslel, že to nejde, jak tvrdí zůčastnění. A pohyby na postech policie a dalších orgánů činných v trestním řízení jsou také minimálně podivné.

Sorry jako, ale ve všech okolních zemích, když se něco podobného nachomejtne, tak dotčený politik nekřičí, že "je to kampaň", ale prostě pokud možno v tichosti odstoupí.

Ale jinak je tomu v případě nebezpečného psychopata toužícího po moci, neboť takový není schopen si uvědomit, že dělá něco špatně https://www.youtube.com/watch?v=ms2DDtXH9bs

1 1
možnosti

Dobrý den pane Jaroslave, jsem jeden z těch, které nazýváte "hlupci". Mohu vás ujistit, že včera nikdo na Václaváku nešířil nenávist. Já osobně žádnou necítím, a to ani vůči voličům Babiše nebo Zemana. Lidé mají právo zastávat různé názory, a i když se mi nemusí líbit, nebo je mohu pokládat třebas i za nebezpečné, nenávist opravdu necítím. A troufám si tvrdit, že to tak má většina oněch "hlupců", jak píšete.. Ani o volby úplně tak nešlo. Já ti akci svou účastí podpořil, protože mám obavu z toho, aby se v Česku neopakovalo to, co se už stalo v Polsku nebo v Maďarsku, tedy aby nedošlo k omezení nezávislosti justice. Mnoho věcí totiž naznačuje, že by se tak mohlo stát. Ano, jde hlavně o Babiše, protože jeho já a mnoho dalších lidí pokládáme za hlavní zdroj těchto obav, Benešová je osoba, která tyto obavy spíše umocňuje, než že by je sama způsobovala. Pokud jde o ODS a její čachry, tak s vámi naprosto souhlasím. ODS pro mě nikdy nebyla důvěryhodnou stranou a nikdy jsem jí nevolil.

2 4
možnosti
Foto

I85v60a14n 10M36a81r59e54k

22. 5. 2019 14:45

O "justici" pane jste se měl-i starat daleko dříve. Minimálně před dvaceti pěti léty. ;-(

1 0
možnosti

A78d13a14m 17M35a33l68ý

22. 5. 2019 14:15

To má být co?

Sorryjako, ale je to jen blábolení. To je obrana Babiše ve stylu "vždyť oni taky ... (lhali, podváděli, kradli, ...)".

Ale bohužel pravda je taková, že "oni" se mermomocí nedrželi u moci, neovlivňovali státní instituce ehorázným způsobem, nezařídili si miliardy do svého byznysu, nezkoupili média k ovládnutí veřejného mínění, nerozfofrovali státní finance v rekordně krátké době ...

Ti demonstrující ze sebe prostě již nechtějí nechat dělat hlupáky.

4 4
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1502x
Ekonom, bankéř, důchodce. Ročník 1944.

Seznam rubrik