Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

U Lukoilu jsem šťávu nikdy nebral, ruské bance, např. Sberbank CZ (dříve Volksbank), bych peníze také nesvěřil a do ruských stánků, butiků, restaurací nechodím, do jejich hazardních heren a barů už raději také ne.

Masovější bojkot by mohl započít od proruské enklávy Ivanovy Vary, sídla neřesti, hazardu a nelegálních kšeftů. Píseň mluví za vše! ;-D

http://www.youtube.com/watch?v=v5GPVkb5w9E

1 0
možnosti
LM

Nic ve zlém a nic proti vašemu gestu, ale myslíte, že vašich 5-10 litrů benzínu, natankovaných u konkurence, Lukoil nějak pozná nebo ho to poškodí? Ale jděte. Víte kdo je hlavním dodavatelem PHM pro pražské letiště? Hádejte - je to tak snadné, že můžete jen jednou! Ano, právě Lukoil! A myslíte si, že se proto České aerolinie přidají k vašemu bojkotu? Ani nehádejte... Ujišťuji vás, že stoprocentně nepřidají. :-)

A letadla ve srovnání se spotřebou vaší fabie si přece jen vezmou "nepatrně" víc... :-D

Takže asi tak.

2 0
možnosti
BD

Myslel jsem si, že mnozí již procitli - ale mýlil jsme se...... blbost je hrozná nemoc.

1 1
možnosti
JC

Tak pane (?), jestli Vy jste bankéř, ekonom a důchodce, tak já jsem panna orleánská! Vaše kratičká noticka mi připadá jak z klávesnice uhrovitého studentíka, který ještě nemá ani volební právo.;-)

1 3
možnosti
FT

Já bych vám z gustem napsal co jste, ale stálo by mě to 100íček a za to mi nestojíte...

0 0
možnosti
KK

Já tankuju tam, kde je to (při stejné kvalitě) lacinější. Doufám, že se vaše akce rozšíří po celé zemi, a že Lukoil pak sníží ceny na polovinu. ;-)

1 0
možnosti
KS

Hlásím,že Lukoil u Chebu má naftu za 34.50 a kousek dál Aral za 37,50.Vzhledem k tomu,že mi na důchod bylo přidáno v posledních několika letech 47 Kč půjdu tankovat k Lukoilu ale duchem budu na Majdanu s představou výroby molotovova koktejlu.

2 2
možnosti
AS

A10d61a86m 29S55t68a15v33a

4. 3. 2014 9:29

"netankujte u Lukoilu!": A vy tankujete? No fuj! To já pouze u Shellky. Ale v životě bych si nedovolil někomu něco nařizovat! Takže dvakrát Fůj a hanba!

1 4
možnosti
Foto

bojkot zboží či služeb patří mezi obvyklé, legitimní a účinné prostředky tlaku zákazníka...jak komerčně, tak politicky. A apel není nucení. Tankujte, kde chcete. Těžko vám někdo zabrání. Já Rusáky ignorovat budu, neb je to mé rozhodnutí.

8 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1502x
Ekonom, bankéř, důchodce. Ročník 1944.

Seznam rubrik